CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday 18 December 2011

.::dengarkan aku::.


Tuhan dengarkan aku,

Tuhan lihatlah aku,

Tuhanku jangan ambil nyawaku,

Sebelumku dekat denganMu...

Allah inginku sujud padaMu dalam keredhaanMu buat hambamu ini, ampunkan dosa hambamu ini...Kenalkan hamba ini dengan diriMu, Tuhan, tiada disisi hambamu ini, selain kejahilan dan kebodohan tentang diriMU. Jika tidak diriMu yang menyapa hamba ini...jadilah hamba ini...hina dan rugilah selama-lamanya, dunia mahu jua akhiratnya...
Berkata Seorang Munaqabah:
Aku berniqab bukanlah kerana trend terkini..
Aku berniqab bukan untuk menunjuk diri alim..
Aku berniqab bukan untuk merendah-rendahkan yang lain..
Aku berniqab bukan untuk perlekehkan sesama Muslimin Muslimat..
Aku berniqab kerana aku mahu taat kepadaNYA..

Tuhan.....kuatkan nuraniku,,,
pimpinlah hatiku semoga terus gagah melangkah ke jalan diredhaiMu....
sungguh aku khilaf....
semoga niqab jua menjadi pakaianku...

Nabi SAW bersabda : “Cintailah ALLAH kerana DIA telah memberimu makan dan kenikmatanNYA Dan cintailah aku dengan cinta ALLAH Swt kepadaku”

0 comments:

Post a Comment